Naujienos

2023.08.28

2023 metai Lietuvos kooperatyvų sąjungai, kurios dalimi esame ir mes – Anykščių kooperatyvas, yra jubiliejiniai. Minime įkūrimo šimtmetį. Ta proga savo darbuotojams organizavome ekskursiją. Rugpjūčio 25-27 dienomis aplankyta Zakopanė-Veličkos Krokuva- Čenstakava. Zakopanėje kopėme į Tatrų kalnus, vaikščiojome seniausia kurorto gatve Koscieliska, keltuvu kilome į Gubaluvkos 1123 m aukščio kalną. Nuo kalno viršūnės grožėjomės nuostabia Tatrų bei kaimyninių kalnų masyvų – Gorcų, Pieninų ir Beskidų – panorama.
Antrą kelionės dieną vykome į Veličkos druskų kasyklas, veikiančias jau 700 metų ir kurios yra įtrauktos į UNESCO Pasaulio kultūros paveldo sąrašą. Apsilankymo metu nusileidome į 135 m gylį, kur keliose horizontalėse suformuota 2 km ilgio trasa. Puikiai įrengtos ekspozicijos pagalba susipažinome su druskos kasybos istorija ir sunkiu kalnakasių darbu. Pats gražiausias šių kasyklų kūrinys – Palaimintosios Kingos koplyčia, kurioje viskas padaryta iš druskos. Koplyčią apšviečia iš druskos kristalų padaryti šviestuvai, o grindys – vientisas druskos gabalas.
Vėliau keliavome į „Lenkijos deimantu“ vadinamą senąją sostinę Krokuvą, kurios istorinis centras yra įtrauktas į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą. Apsilankėme įspūdingame prie Vyslos upės įsikūrusiame Vavelio architektūriniame komplekse, kur pamatėme gotikinę pilį bei Vavelio katedrą, kurioje buvo karūnuota beveik visi Lenkiją valdę karaliai. Ekskursiją tęsėme Krokuvos senamiestyje. Turgaus aikštėje gėrėjomės Švč. Mergelės Marijos bažnyčia, miesto rotušės bokštu ir paminklu A.Mickevičiui. Senamiesčio pakraštyje matėme Krokuvos gynybinių sienų liekanas, Florijono vartus ir Barbakaną – miesto vartus saugojusį gynybinį įtvirtinimą.
Trečią dieną trumpam sustojome Čenstakavoje. Aplankėme Jasna Gora vienuolyną. Šis
vienuolynas ir joje esantis Mergelės Marijos paveikslas, daugiau nei šešis šimtus metų yra katalikų piligrimų lankymo vieta. Kasmet čia apsilanko apie 3-4 mln. piligrimų. Paveikslas „Juodoji Madona“ yra Čenstakavos Jasna Goros šventovės širdis ir stiprybė. Romos katalikų bažnyčia Čenstakavą yra paskelbusi švenčiausiu miestu visoje Lenkijoje. Šiuo metu tai vienas iš geriausiai atpažįstamų krikščionybės simbolių Lenkijoje.
Vėlai vakare, kupini kelionėje patirtų puikių įspūdžių, grįžome į namus.

2023.07.01

2023.06.30

2022.08.31

Rugpjūčio 20-21 dienomis Anykščių kooperatyvo darbuotojai lankėsi Lenkijoje. 31 darbuotojo grupė aplankė  Malborką – buvusią kryžiuočių sostinę. Apžiūrėjo vieną didžiausių ir geriausiai išlikusių viduramžių gynybinės architektūros pavyzdžių Malborko pilį, kur buvo kalinamas LDK Kęstutis. Pasivaikščiojo po pilį, jos kiemus, koridorius, celes, prabangias Ordino pasitarimų sales, valgomuosius, buitines patalpas. Keliavo į Sopoto kurortą. Apžiūrėjo „Kreivajį namą“, moderniosios architektūros statinį, sukurtą 2003 m. Pasivaikščiojo ilgiausiu Europoje mediniu molu.
Antrąją kelionės dieną aplankė XIIa. rokoko stiliaus Olivos katedrą, kuri  ilgą laiką buvo Rytų Pamario kunigaikščių laidojimo vieta. Akį traukė išraiškingos baltos skulptūros – Kosų giminės antkapis, bei baroko formų sakykla. Vertingiausias katedros paminklas – vargonai, laikomi geriausiais vargonais Europoje. Jie buvo pastatyti 1763-1788 m. rokoko stiliumi ir sudaryti iš 7876 įvairaus diametro vamzdžių.
Vėliau buvo aplankytas  Gdanskas – Hanzos pirklių miestas, visais laikais buvęs laisvės miestas, lenkų nepriklausomybės lopšys, kuriam būdingi įvairūs architektūros stiliai: rūsti gotika, elegantiškasis renesansas, puošnusis rokoko. Dalyvavo apžvalginėje ekskursijoje po senamiestį: „Ilgosios prekyvietės gatvė“, gotikos ir renesanso stiliaus miesto Rotušė, „Neptūno“ fontanas, prabangūs pirklių brolijos „Artūro namai“, Turgaus aikštė, gotikinė Šv.Mergelės Marijos bažnyčia, miesto panorama iš bažnyčios bokšto. Pasivaikščiojimas šurmuliuojančia Marijos gatvele, kuri žavėjo mažomis juvelyrų dirbtuvėlėmis, gintaro parduotuvėlėmis, gatvės kavinėmis. „Duonos“ vartai, „Marijos“ vartai. Pasivaikščiojo ir pasigrožėjo Motlavos upės krantinėje stovinčiais senoviniais pirklių namais, senojo uosto panorama.
Naktį, maloniai pavargę nuo įspūdžių, grįžo į Anykščius.

2022.02.03

Sausio mėnesį buvo remontuojama Raguvėlės kasdienės paklausos prekių parduotuvė. Esamos statybų konstrukcijos leido prekybos salę padidinti 20-čia kvadratinių metrų. Nupirkus daugiau  šaldymo bei prekių eksponavimo įrangos, atsirado galimybė pirkėjams pasiūlyti platesnį maisto ir ne maisto prekių asortimentą. Tvarkingesnis prekių išdėstymas leis pirkėjams greičiau pastebėti reikalingas prekes, o darnus darbuotojų kolektyvas dar labiau pasistengs įtikti savo mieliems pirkėjams.

2021.12.04

Gruodžio 4 d., po mėnesį trukusio remonto, duris atvėrė Andrioniškio kasdienės paklausos parduotuvė.

Praeitą vasarą prie parduotuvės buvo pristatytas priestatas – sandėlis, apšiltintas visas parduotuvės pastatas, trinkelėmis išklota parduotuvės prieigos. Visus parduotuvės statybos ir remonto darbus atliko Anykščiuose registruota ir veikianti įmonė.

Po remonto parduotuvės prekybos salė, prijungus buvusį sandėlį, padidėjo nuo 60 iki 100 kv.m. Parduotuvei nupirkta daugiau šaldymo ir prekių  eksponavimo  įrangos, įrengtas oras-oras šildymas, išplėstas prekių asortimentas, žymiai pagerintos darbuotojoms darbo sąlygos.

Parduotuvės darbuotojoms belieka palinkėti sėkmingo darbo, sulaukiant kuo daugiau patenkintų ir laimingų pirkėjų.

2021.11.26

Dovanų parduotuvė pasiruošusi sutikti žiemos šventes.
Kviečiame užsukti!

2021.06.16

Artėjant Joninėms, užsukite į Dovanų parduotuvę. Kartais užtenka mažos
mielos smulkmenos, kad pradžiugintume mums brangius draugus ar artimuosius.

2021.04.02

2021.03.26

Laukiame gražiausių pavasario švenčių – Šv. Velykų. Užsukite į Dovanų parduotuvę išsirinkti mielos smulkmenos ar dovanos.

2021.02.12

Jau nuo pirmadienio,vasario 15 dienos, po dviejų mėnesių pertraukos, laukiame apsilankant Dovanų parduotuvėje, universalių prekių parduotuvėje Taikos g. Anykščiuose, bei ne maisto prekių parduotuvėje Svėdasuose.